Apie bevandenį aušinimo skystį “EVANS”

krimukas 2020 26 birželio Komentarų: 0

Apie bevandenį aušinimo skystį “EVANS”

DRIFT automobilių varikliai yra vieni iš laubiausiai apkraunamų variklių tarp visų auto/moto sporto rūšių, todėl efektyvus technikos aušinimas yra viena svarbiausių užduočių ruošiant šios autosporto disciplinos automobilius.

Bevandenis aušinimo skystis EVANS neužverda net iki 180°C, todėl variklis yra efektyviai aušinamas net ir esant ekstremaliausiomis sąlygoms. Iš aušinimo sistemos eliminavus vandenį nesusidaro garai, todėl sistema dirba net iki 75% slėgiu. Dėl ženkliai sumažintos apkrovos yra išsaugoma variklio galia.

EVANS savo ruošiamuose automobiliuose naudoja tokios komandos kaip JAPSPEED, DRIFTWORKS, Hell and Ela Koko, Lietuvos čempionas Benediktas Čirba, bei daugelis kitų.

Su EVANS POWER COOL 180° variklis ir aušinimo sistema apsaugojama nuo:
Užvirimo
Perkaitimo
Aukšto slėgio
Korozijos
Erozijos
Kavitacijos
Elektrolizės

Bevandenis EVANS tausoja variklio agregatus, taip prailgindamas tarnavimo resursą!
Atkreipkite dėmesį į tai, kokios nepriekaištingos būklės yra siurblys ir termostatas net įveikus 130000 kilometrų!

  • Naudok bevandenį! 🚫💧
    Nėra vandens – neperskaista: virimo temperatūra 180°C.
    Nėra vandens – nėra slėgio: nesusidaro garai, virimo temperatūra 180°.
    Nėra vandens – nėra deguonies, nėra korozijos – nerūdija.
    Nėra vandens – nėra erozijos: nelaidus, nėra reakcijos tarp ketaus, aliuminio, vario ir kitų naudojamų medžiagų.
    Nėra vandens – nėra kavitacijos: išlieka skystame būvyje, patikimai aušina nuo -40°C iki 180°C


EVANS – daugiau nei puiki investicija!

Mokslinis „Evans“ aušinimo skysčio veiksmingumo pagrindimas:



Variklio aušinimo kanalai, stūmoklis:

A – efektyvi nukleacija;

B – šilumos pernašos sluoksnis, trukdantis atiduoti šilumą.

Neperkaista

Tradiciniai vandens pagrindu pagaminti aušinimo skysčiai pastoviai pasiekia ribą, kuomet prasidėjus nukleacijai (A) atsiskiria šilumos pernašos srautai. Susidaro garų burbulai „kišenės“, jiems cirkuliuojant aušinimo sistemoje pradeda lokaliai virti CHF – šilumos pernaša (B). Variklis perkaista, kyla variklio kuro degimo problemos. Aušinimo skystis „Evans“ verda aukštesnėje nei 180°C temperatūroje, todėl variklis efektyviai aušinamas, o varikliui veikiant įvairiais režimais, nepaisant aplinkos oro temperatūros, užtikrinamas efektyvus kuro sudegimas.

Aukštesnė aušinimo skysčio virimo temperatūra(didesnė galia)

Kai vandens pagrindu pagaminta šilumos pernaša išgaruoja šalia degimo zonos, susidaro karštieji taškai. Buvo įrodyta, kad benzininiuose varikliuose šie karštieji taškai paankstina uždegimo momentą, o dyzeliniuose atsiranda detonacija. Aušinimo skystis „Evans“ neleidžia susidaryti karštiesiems taškams, geriau sudega kuras, padidėja galia.

Nėra korozijos

Pagrindine visų aušinimo sistemų korozijos priežastimi yra vanduo. Oksidacija (korozija) vyksta galvaninių procesų metu. Lyginant su vandens pagrindu gaminamais skysčiais, aušinimo skystyje „Evans“ nėra ištirpusio deguonies, jo laidumas žymiai mažesnis (didesnė lyginamoji varža). Vandenį pakeitus bevandeniu „Evans“ tirpalu, panaikinama korozija, variklio aušinimo sistemos nebereikia periodiškai atnaujinti ar papildyti aušinimo skysčiu.

Žemas slėgis

Naudojant vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, aušinimo sistemoje būtina dirbtinai, izoliuojant sistemą sukelti slėgį, kad būtų išvengta aušinimo skysčio virimo. Šis papildomas slėgis gali varijuoti nuo 0,5 baro iki 2 barų, tuo pačiu aušinimo sistemos detalės: žarnos, tarpinės, radiatoriai, siurbliai patiria daug didesnes apkrovas. Aušinimo skystis „Evans“ sukelia žymiai mažesnį, vos 4 psi slėgį, tuo pačiu sumažina ir pačios aušinimo sistemos apkrovą.

Nesusidaro garų burbulai – „kišenės“

„Evans Powersports“ sukuria gerokai mažiau garų burbulų – „kišenių“ nei visi kiti vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai. Šis procesas vyksta aušinimo skysčiui reaguojant su įkaitusiu metalu. Įkaitusiame metalo paviršiuje susidaro ir pradeda sproginėti nedideli garų burbuliukai. Bėgant metams šis procesas gali rimtai pažeisti ir sukelti variklio metalo ir kitų jo detalių paviršių eroziją. Aušinimo skystis Evans sukurtas taip, kad pašalinamas pats garo burbuliukų susidarimo procesas. Atlikti SAE bandymai įrodė, kad naudojant „Evans“ nebevyksta nei paviršiaus erozija, nei taškinė korozija.

EVANS – daugiau nei puiki investicija!