Blogeris “Kelionės laiku” pristato jums straipsnį apie retą modelį, kuris nugalėjo “Nemuno žiedą”

krimukas 2020 2 birželio Komentarų: 0

Blogeris “Kelionės laiku” pristato jums straipsnį apie retą modelį, kuris nugalėjo “Nemuno žiedą”

Nežinau, ką reikia gyvenime veikti, kad spėtum nusipirkti ir išbandyti visus ikonomis tapusius Honda automobilius. Pradedant muziejiniais iVT CRX/4gen Civic‘ais ir baigiant EP3 ar EK9 Type R‘ais, Integromis, S2000 ar NSX. Todėl šiandien užmatę Autosportui.lt portale parduodamą vieną šių raritetų, nutarėme pakalbinti jo savininką. Siekiant sužinoti koks jausmas lenktyniauti su vienu iš geriausių koncerno istorijoje gamintų automobilių – Honda Integra. Kuris jau iš pat pradžių buvo faktiškai lenktyninis automobilis, tačiau pritaikytas naudojimui ir gatvėje.

1. [Kelionės Laiku] Kai Honda koncernas 1995 m. pristatęs DC2 Integrą paleido ją į prekybą Japonijos rinkai, dar niekas nenumanė, kad būdama visiška to laikmečio coupe tipo automobilių priešingybe (pasižymėdama kiek neįprasta išvaizda, neturėdama jokių prabangos/patogumų atributų kaip pvz. elementari garso izoliacija dugne, premium klasės gamintojo logotipo ant kapoto ir t.t.), šiandien ji bus visuotinai pripažįstama vienu geriausiai valdomu FWD automobiliu istorijoje. Koks jausmas važiuoti su tokio kalibro, tokią istoriją turinčiu automobiliu?

[Vilmantas Stanaitis] Man asmeniškai Integra labai patiko lyginant su prieš tai turėtom Hondom. Trasoje lengvai valdoma ir nuspėjama, manau, kad tai tobulas savo klasės automobilis.

2. [Kelionės Laiku] Žinau, kad kaip senas „Hondistas“ lenktyniavai ir su itin ryškios spalvos CRX mk2.5, ir vėliau su 5 kartos Civic automobiliu. Kaip kilo mintis galiausiai persėsti į Integrą?

[V.Stanaitis] Kadangi nuo paauglystės esu prijaučiantis Hondoms, tai išbandyti Integra manau yra kiekvieno Hondisto svajonė.

3. [Kelionės Laiku] Žmonės dažnai nesuvokia kiek kainuoja kokybiškai atlikti variklių swap‘us (keitimus). Tad įsivaizduok hipotetinę situaciją: toks baltarankis su abejomis kairiomis rankomis kaip aš, tik ką nusipirkęs už kokius 7000 eur DC2 tegrą su B18c atvažiuoja į artimiausią šalia namų esantį autoservisą, paprašo nupirkti bei jam įdėti ir sustyguoti tvarkingai dirbantį K20a2 variklį. Kokio maždaug dydžio sąskaitą manai po visų darbų tas žmogus galėtų gauti (kartu su variklio kaina, senojo išėmimu ir naujojo įdėjimu, visomis pagalvėmis, pusašiais, shifterio kit‘u, reikalingu laidynu, reguliavimu ir t.t.)?

[V.Stanaitis] Sunku pasakyti, čia viskas priklauso nuo kiekvieno poreikių, kokias dalis norėtų dėti ir panašiai. Bet manau apie 5000 eur tikrai gautųsi.

4. [Kelionės Laiku] Kuris mod‘as šioje auto (apart variklio swap‘o ir homologuotų lankų) buvo pats brangiausias?

[V.Stanaitis] BC Racing coiloveriai. Naujų kaina apie 1000 eur.

5. [Kelionės Laiku] Kiek laiko jau ją „buildini“ ir eksploatuoji?

[V.Stanaitis] Turiu ją jau 2 metus, varžybose važiavau pora sezonų.

6. [Kelionės Laiku] Jau daug metų važiuoji autosporte, pernai prie šio automobilio vairo tapai Liqui Moly Lietuvos žiedinių lenktynių mėgėjų čempionato (rengiamo „Ring Challenge“) R2000 klasės nugalėtoju. Kiek metų įdirbio, sukant ratus Nemuno žiede, tai rezultatas? Kokį geriausią asmeninį laiką važiuodamas būtent šiuo automobiliu esi užfiksavęs?

[V.Stanaitis] Ne taip ir daug čia tų metų – tik kokius 8, pradėjau nuo slalomų, po to norėjosi išbandyti kažką naujo. Tai nusprendžiau sudalyvauti Liqui Moly žiedinių lenktynių čempionate. Tiesiog norėjau pabandyti kas tai yra važiuoti toje bandoje dalyvių, lenkti ir būti lenkiamam. Taip susiklostė, kad dar ir pavyko laimėti, nors tikrai buvo greitesnių už mane, tik gal ne visiems taip sklandžiai viskas klostėsi, kaip man. Mano asmeninis rekordas Nemuno žiede – 1min 22s su vienu „šikanu“, tai dar tikrai yra kur tobulėti.

7. [Kelionės Laiku] Labai gerai atsimenu tavo kažkada išsakytas protingas mintis apie tai, kaip tolygiai kiekvieną kartą didini savo tempą lenktynių trasose, užuot trumparegiškai ėjęs iškart va bank ir rizikuodamas galiausiai sudaužyti savo paties surinktą automobilį. Ką patartum jaunuoliams rinksiantiems automobilius portale www.autosportui.lt ?

[V.Stanaitis] Žinoma, kad saugumas yra svarbiausia. Tai pirmiausia reikėtų bent jau minimaliai pasirūpinti juo. Po to nepamiršti padangų, rimtesnių stabdžių, na ir bandyti važiuoti. O jau pravažiavus šiek kiek kilometrų pasijaus ko trūksta, kad galėtum važiuoti greičiau.

8. [Kelionės Laiku] Iš kokių automobilių pardavęs Integrą rinksiesi pirkdamas kitą auto?

[V.Stanaitis] Užkietėjusiam Hondistui po Integros ko gero norėtųsi pabandyti s2000, tai vat aš taip pat gal apsistosiu prie šio modelio.

https://www.facebook.com/Kelioneslaiku/?epa=SEARCH_BOX

Parduodu: HONDA Integra DC2