VAG Lithuanian Fan Fest 2020

krimukas 2020 2 rugsėjo Komentarų: 0

VAG Lithuanian Fan Fest 2020

Aukštaitijos sostinėje-Panevėžyje vyko įspūdingų automobilių paroda, sutraukusi ne vieną kruopščiaimylimą ir tobuilinamą automobilį. Skirtingų stilių, skirtingų spalvų, nestandartinės išvaizdos ratuočių vairuotojai norėdami patekti į šią parodą iš pradžių turėjo praeiti renginio organizatorių atranką. Automobilių parodos organizatorių džiaugsmui, norinčiųjų parodyti savo projektą buvo gerokai daugiau negu buvo planuota. Per keletą savaičių organizatoriai sulaukė maždaug 200 paraiškų, o tai – pakankamai didžiulis skaičius. Vis dėlto, įvertinti kiekvieną automobilį ir vėliau nuspręsti ar jis vertas dalyvauti automobilių parodoje yra nelengvas procesas, bet po ilgai trukusių diskusijų ir vertinimų, šeštadienio popietę į Panevėžį atvyko maždaug 50 automobilių, kurie išsirikiavo šalia „Cido“ pramogų arenos. Iš pradžių organizatoriai planavo, jog automobilių parodoje eksponuos apie 70 mašinų, bet įvertinus visų dalyvių paraiškas, žalia šviesa buvo uždegta daugiau nei 60-čiai bendraminčių. Vis dėlto, kai kurie dėl asmeninių priežasčių atvykti negalėjo, tad galiausiai organizatorių komanda turėjo džiaugtis turėdami truputėlį mažesnį, bet vis tiek spalvingą dalyvių parką. Tai buvo ilgai […]

Skaityti daugiau

Apie bevandenį aušinimo skystį “EVANS”

krimukas 2020 26 birželio Komentarų: 0

Apie bevandenį aušinimo skystį “EVANS”

DRIFT automobilių varikliai yra vieni iš laubiausiai apkraunamų variklių tarp visų auto/moto sporto rūšių, todėl efektyvus technikos aušinimas yra viena svarbiausių užduočių ruošiant šios autosporto disciplinos automobilius. Bevandenis aušinimo skystis EVANS neužverda net iki 180°C, todėl variklis yra efektyviai aušinamas net ir esant ekstremaliausiomis sąlygoms. Iš aušinimo sistemos eliminavus vandenį nesusidaro garai, todėl sistema dirba net iki 75% slėgiu. Dėl ženkliai sumažintos apkrovos yra išsaugoma variklio galia. EVANS savo ruošiamuose automobiliuose naudoja tokios komandos kaip JAPSPEED, DRIFTWORKS, Hell and Ela Koko, Lietuvos čempionas Benediktas Čirba, bei daugelis kitų. Su EVANS POWER COOL 180° variklis ir aušinimo sistema apsaugojama nuo: ✅Užvirimo ✅Perkaitimo ✅Aukšto slėgio ✅Korozijos ✅Erozijos ✅Kavitacijos ✅Elektrolizės Bevandenis EVANS tausoja variklio agregatus, taip prailgindamas tarnavimo resursą! Atkreipkite dėmesį į tai, kokios nepriekaištingos būklės yra siurblys ir termostatas net įveikus 130000 kilometrų! Naudok bevandenį! 🚫💧✅ ✅Nėra vandens – neperskaista: virimo temperatūra 180°C. ✅Nėra vandens – nėra slėgio: nesusidaro garai, virimo temperatūra 180°. ✅Nėra vandens – […]

Skaityti daugiau

Blogeris “Kelionės laiku” pristato jums straipsnį apie retą modelį, kuris nugalėjo “Nemuno žiedą”

krimukas 2020 2 birželio Komentarų: 0

Blogeris “Kelionės laiku” pristato jums straipsnį apie retą modelį, kuris nugalėjo “Nemuno žiedą”

Nežinau, ką reikia gyvenime veikti, kad spėtum nusipirkti ir išbandyti visus ikonomis tapusius Honda automobilius. Pradedant muziejiniais iVT CRX/4gen Civic‘ais ir baigiant EP3 ar EK9 Type R‘ais, Integromis, S2000 ar NSX. Todėl šiandien užmatę Autosportui.lt portale parduodamą vieną šių raritetų, nutarėme pakalbinti jo savininką. Siekiant sužinoti koks jausmas lenktyniauti su vienu iš geriausių koncerno istorijoje gamintų automobilių – Honda Integra. Kuris jau iš pat pradžių buvo faktiškai lenktyninis automobilis, tačiau pritaikytas naudojimui ir gatvėje. 1. [Kelionės Laiku] Kai Honda koncernas 1995 m. pristatęs DC2 Integrą paleido ją į prekybą Japonijos rinkai, dar niekas nenumanė, kad būdama visiška to laikmečio coupe tipo automobilių priešingybe (pasižymėdama kiek neįprasta išvaizda, neturėdama jokių prabangos/patogumų atributų kaip pvz. elementari garso izoliacija dugne, premium klasės gamintojo logotipo ant kapoto ir t.t.), šiandien ji bus visuotinai pripažįstama vienu geriausiai valdomu FWD automobiliu istorijoje. Koks jausmas važiuoti su tokio kalibro, tokią istoriją turinčiu automobiliu? [Vilmantas Stanaitis] Man asmeniškai […]

Skaityti daugiau

Kaip “Legenda” prieš “Jaunimą” Nemuno žiedo trasoje demonstravo raumenis.

krimukas 2020 18 gegužės Komentarų: 0

Kaip “Legenda” prieš “Jaunimą” Nemuno žiedo trasoje demonstravo raumenis.

Tokią permainingą dieną Nemuno žiedas sustatėme šalia dvi Audi.  Legendą ir jos jaunėlį su šiek tiek daugiau elektronikos, bet ta pačia širdimi Apie treniruote trumpai. Nepasijungiau vėl programėlės matuoti laikui, pamatavom su chronometru, bet preliminarus laikas 1:16. Ratai ir “spliteris” daužosi į sparnus “makuškėje”. Bet tikrai aišku vieną, kad bus greita Audi, tik reikia sureguliuoti kiek įmanoma arčiau tiesos pakabą. Sudiktuotos užduotys namų darbams, teks išsipirkti Remautas pusdieniui, kad padarytų tai ką liepė inžinierius! Džiaugiuosi tuo kad pinigai ir laikas naujam “bolidui’ tinkamai investuoti, masina labai greita! Tiesiojoj jau pasiekiu 228kmh , teigė Edvinas Einikis. Puiki patirtis ir gražios nuotraukos su Audi legenda.

Skaityti daugiau

Audi TT RS testai Nemuno žiede

krimukas 2020 11 gegužės Komentarų: 0

Audi TT RS testai Nemuno žiede

Pirmas testas Nemuno Žiedas, didelis dėkui Startline Performance tuning už tokia jėga ir greiti! Pojūčiai nerealus, negalvojau, kad trasoje ji tokia smagi! Trukdė tik antipraslidimas važiuoti greitai mūsų duobėtoje trasoje, bet viskas bus išspręsta ir patobulinta. Taip kalbėjo panevėžietis Edvinas Einikis, kuris su nekantrumu laukia sezono starto po ilgokai užsitęsusio karantino. www.autosportui.lt stebime ir sekame visas sporto naujienas

Skaityti daugiau
EnglishEestiLatviešu valodaLietuvių kalbaPolskiРусский